Friday, November 12, 2010

Makeup Merubah Bentuk Wajah


Selamat tengah hari..
Tinny nak sharing-sharing TIPS dengan u olz...dari mana Tinny dapat TIPS ni???... ala... GOOGLE lah...hehe.. ni saya jumpa kat INFO KULIT.. so..sekarang tugas saya adalah share dengan u olz..." TAK BAIK KEDEKUT ILMU".... (",)
Keindahan dari make up adalah make up dapat merubah bentuk wajah anda.  Make up tidak dapat membuat wajah yang gemuk menjadi kurus tapi dapat membuatnya terlihat lebih kurus.  Aplikasi yang benar dari pencerah wajah dan corak dapat memberikan hasil yang menakjubkan.  Untuk membantu anda, saya akan memberikan beberapa panduan dalam menggunakan make up untuk mengubah bentuk wajah anda.  

  • Wajah yang panjang : gunakan foundation yang kehitaman pada dahi dan dagu anda dengan mengkombinasikannya dengan pencerah wajah pada bagian wajah yang lain.
  • Wajah yang bulat : gunakan make up yang berlawanan dari panduan sebelumnya (wajah yang panjang).
  • Telinga :  perpanjang telinga dengan corak yang cerah dan perpendek telinga yang besar dengan corak yang hitam sampai menengah.

Yang Penting Cantek!!
Bubye..

2 comments:

  1. :)
    belaja make up dari akak tinny la lok

    ReplyDelete
  2. laaaa..sapa pulak ni..hahha..belaja jak..knk x leave nama kat comment ya.. ANONYMOUS..lalalala..BTW..thankz 4 comment..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...